Зараз ви на сторінці → Потоцька О.В.

Вiрш «Якби не було хiмії»

Вправи для розвитку психічних процесів (мислення, уваги, уяви, пам’яті)

Впровадження компетентнiсного пiдходу на уроках хiмiї

Впровадження сучасних освiтнiх технологiй у викладаннi хiмiї

Вуглеводи у харчових продуктах

Глiцерин. Застосування глiцерину

Дослiди з хiмiї

Значення хiмiї у розв’язаннi енергетичної проблеми енергозбереження

Казка «Чаклун iз Єгипту»

Лужні метали, їх фізичні та хімічні властивості

Методичні рекомендації до викладання хімії за індивідуальною формою навчання

Основи. Класифiкацiя основ. Фiзичнi властивостi та використання основ

Оцiнювання навчальних досягнень учнiв із хiмiї

Позакласний захiд «Хiмiя навколо нас – шкiдлива та корисна»

Позакласний захiд «Посвята в хiмiки»

Презентацiя навчально-методичного посiбника «Впровадження компетентнiсного пiдходу на уроках хiмiї»

Пiзнавально-розважальна гра «Що? Де? Коли?»

Реакції обміну між електролітами

Розрахунки за хiмiчними рiвняннями

Творчі завдання та вправи з хімії

Тематичний залiк «Хiмiчнi елементи. Структурнi частинки речовини. Речовини, сумiшi, тiла»

Урок-презентацiя з хiмiї

Урок «Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують»

Фiзика i хiмiя у побутi. Урок iндивiдуального навчання

Хiмiчнi властивостi та застосування етановоi кислоти

Шкiдливий вплив алкоголю

 

8 клас

Загальні способи добування основних класів неорганічних сполук (урок-пара)

Класифікація неорганічних речовин. Генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук (урок-пара)

Урок-дослiдження «Солi: склад, назви, визначення, значення. Хiмiчнi властивостi солей» (урок-пара)

 

9 клас

Реакції обміну між розчинами електролітів. Іонні рівняння