Зараз ви на сторінці → Стратегія розвитку закладу

👉Стратегія розвитку закладу👈

Візія – заклад успішних особистостей у демократичному освітньому середовищі ефективного партнерства із сильною, активною громадою!

Місія – забезпечення якісної освіти, різнобічного розвитку, виховання, соціалізації юних громадянин України, які мають прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, здатні до самореалізації, життя в сучасному суспільстві, розвиток здорового й освіченого покоління з сучасними життєвими навичками, серцем патріотичного духу, національної свідомості та загальнолюдськими цінностями, здатного до творчої діяльності та критичного мислення, покоління майбутніх лідерів, успішних та активних громадян.

Основні напрямки розвитку закладу освіти:

  • створення умов для отримання кожним учнем того рівня освіти, який відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям і потребам; розвиток інтелектуальної, емоційної сфери дитини, формування його ціннісних орієнтирів, прищеплення навичок соціальної компетентності через включення кожного здобувача освіти в систему ранньої предметної орієнтації, професійного самовизначення, успішного навчання;
  • створення безпечного, вільного від будь-яких форм насилля, комфортного та доступного освітнього середовища;
  • розвиток інноваційної діяльності закладу освіти, підвищення якості освіти;
  • інформатизація навчання, вдосконалення бібліотечного та інформаційно-ресурсного забезпечення;
  • створення сучасної матеріально-технічної бази;
  • побудова ефективної системи виховання, розвитку та соціалізації учнів;
  • модернізація структури, змісту та організації діяльності закладу освіти на засадах компетентнісного підходу;
  • оновлення, згідно з вимогами часу нормативної бази;
  • створення та забезпечення можливостей для реалізації освітньої моделі;
  • формування безпечного освітнього середовища, екологізації освіти;
  • удосконалення інформаційного простору;
  • підвищення соціального статусу педагога.

Основні завдання закладу освіти:

  • створення рівного доступу для здобуття учнями якісної освіти;
  • розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості учнів, потреби та вміння самовдосконалюватися;
  • надання учням можливостей для реалізації індивідуальних творчих потреб;
  • удосконалення інформаційного простору;
  • створення умов для свідомого вибору дитиною сфери професійної діяльності.

Принципи організації освітньої діяльності:

  • дитиноцентризм і людиноцентризм;
  • доступність і якість;
  • академічна доброчесність;
  • прозорість і відкритість;
  • постійне вдосконалення;
  • довіра та партнерство;
  • гнучкість і адаптивність.