Зараз ви на сторінці → Стратегія розвитку закладу
Візія – заклад успішних особистостей у демократичному освітньому середовищі ефективного партнерства із сильною, активною громадою!
Місія – забезпечення якісної освіти, різнобічного розвитку, виховання, соціалізації юних громадянин України, які мають прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, здатні до самореалізації, життя в сучасному суспільстві, розвиток здорового й освіченого покоління з сучасними життєвими навичками, серцем патріотичного духу, національної свідомості та загальнолюдськими цінностями, здатного до творчої діяльності та критичного мислення, покоління майбутніх лідерів, успішних та активних громадян.
Основні напрямки розвитку закладу освіти:
- створення умов для отримання кожним учнем того рівня освіти, який відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям і потребам; розвиток інтелектуальної, емоційної сфери дитини, формування його ціннісних орієнтирів, прищеплення навичок соціальної компетентності через включення кожного здобувача освіти в систему ранньої предметної орієнтації, професійного самовизначення, успішного навчання;
- створення безпечного, вільного від будь-яких форм насилля, комфортного та доступного освітнього середовища;
- розвиток інноваційної діяльності закладу освіти, підвищення якості освіти;
- інформатизація навчання, вдосконалення бібліотечного та інформаційно-ресурсного забезпечення;
- створення сучасної матеріально-технічної бази;
- побудова ефективної системи виховання, розвитку та соціалізації учнів;
- модернізація структури, змісту та організації діяльності закладу освіти на засадах компетентнісного підходу;
- оновлення, згідно з вимогами часу нормативної бази;
- створення та забезпечення можливостей для реалізації освітньої моделі;
- формування безпечного освітнього середовища, екологізації освіти;
- удосконалення інформаційного простору;
- підвищення соціального статусу педагога.
Основні завдання закладу освіти:
- створення рівного доступу для здобуття учнями якісної освіти;
- розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості учнів, потреби та вміння самовдосконалюватися;
- надання учням можливостей для реалізації індивідуальних творчих потреб;
- удосконалення інформаційного простору;
- створення умов для свідомого вибору дитиною сфери професійної діяльності.
Принципи організації освітньої діяльності:
- дитиноцентризм і людиноцентризм;
- доступність і якість;
- академічна доброчесність;
- прозорість і відкритість;
- постійне вдосконалення;
- довіра та партнерство;
- гнучкість і адаптивність.