Зараз ви на сторінці → Учнівське самоврядування

"1. У закладах освіти та їхніх структурних підрозділах може діяти учнівське самоврядування з метою формування та розвитку громадянських, управлінських і соціальних компетентностей учнів, пов’язаних з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту, здорового способу життя тощо.

Учнівське самоврядування здійснюється учнями безпосередньо і через органи учнівського самоврядування."

Ст.28 ЗУ «Про повну загальну середню освіту»

 

Любий друже!

Емблема Лідера

Я лідер учнівського самоврядування Ліцею №3 Ладижинської міської ради Вінницької області. Наша команда існує на принципах помічників, які взаємодіють під керівництвом організатора.

У кожному класному колективі створено сектори, де відбувається чіткий розподіл доручень між членами класу та консультативне педагогічне керівництво з боку класного керівника.

Цікавинкою є те, що наше учнівське самоврядування побудовано з динамічних (мобільних) груп, особливість яких полягає в тому, що їх склад не постійний, тобто кожен ліцеїст за власним бажанням може залишити групу, а інший – приєднатися. Участь у такій мобільній групі має певні переваги: ліцеїсти займаються дослідженням цікавих тем, реалізовують себе, діляться своїм досвідом з іншими, самовдосконалюються, критично та творчо мислять. Динамічність забезпечується вільним переходом учасника з однієї групи  до іншої в тому разі, якщо він відчуває підвищення своєї компетенції з проблеми або прагне набути нового досвіду.

Отже, якщо ти:

  • ініціативний
  • комунікабельний
  • творчий
  • креативний
  • маєш безліч ідей для створення комфортного життя в ліцеї та просто хочеш працювати в нашій дружній команді - звертайся до педагога-організатора закладу Гоголь Алли Григорівни.

Ми завжди раді новим членам команди!

 

Склад об'єднання

Сектор екології Сектор дисциплани та порядку Сектор дозвілля Соціальний сектор Сектор творчості Сектор PR та комунікацій

 

Упровадження менторства в навчальний процес закладу освіти

Традиційне сприйняття навчання вже не підходить. Освітня система зазнає поступових змін. Серед них – фокус на учні, його потребах, розвитку його сильних сторін. Освіта – це не лише про академічність. З’явилася потреба в більш сучасному способі створення та підтримки навчального процесу, у якому кожен сам скеровував би свій саморозвиток у правильне русло. Та для цього необхідна нова функціональна посада: сучасний ментор із навчання. Ментор – це та особа, що супроводжує дитину на його шляху до пошуку себе.

Ось перелік якостей, які потрібні ментору:

  • допомагайте учням створити власне середовище для навчання
  • допомагайте вивчати щось нове щодня
  • допомагайте учням поглиблювати знання в сфері своїх інтересів
  • допомагайте учням займатися саморозвитком
  • допомагайте учням слідкувати за власним процесом навчання та використовувати для цього власні ресурси
  • допомагайте учням дізнаватися щось нове один в одного, у своїх однолітків
  • допомагайте учням вчитися протягом виконання певної роботи
  • допомагайте вибудовувати цілісне сприйняття навчального матеріалу
  • надавайте інформаційну та комунікаційну підтримку

Мета ліцею – сприяти досягненню академічних результатів, завдання менторської служби – реалізувати потенціал, відкривати таланти, комплексно підтримувати.

 

Положення про діяльність учнівського самоврядування

 

2021 - 2022

2022 - 2023

2023 - 2024