Зараз ви на сторінці → Учнівське самоврядування
"1. У закладах освіти та їхніх структурних підрозділах може діяти учнівське самоврядування з метою формування та розвитку громадянських, управлінських і соціальних компетентностей учнів, пов’язаних з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту, здорового способу життя тощо.
Учнівське самоврядування здійснюється учнями безпосередньо і через органи учнівського самоврядування."
Ст.28 ЗУ «Про повну загальну середню освіту»
Любий друже!
Я лідер учнівського самоврядування Ліцею №3 Ладижинської міської ради Вінницької області. Наша команда існує на принципах помічників, які взаємодіють під керівництвом організатора.
У кожному класному колективі створено сектори, де відбувається чіткий розподіл доручень між членами класу та консультативне педагогічне керівництво з боку класного керівника.
Цікавинкою є те, що наше учнівське самоврядування побудовано з динамічних (мобільних) груп, особливість яких полягає в тому, що їх склад не постійний, тобто кожен ліцеїст за власним бажанням може залишити групу, а інший – приєднатися. Участь у такій мобільній групі має певні переваги: ліцеїсти займаються дослідженням цікавих тем, реалізовують себе, діляться своїм досвідом з іншими, самовдосконалюються, критично та творчо мислять. Динамічність забезпечується вільним переходом учасника з однієї групи до іншої в тому разі, якщо він відчуває підвищення своєї компетенції з проблеми або прагне набути нового досвіду.
Отже, якщо ти:
- ініціативний
- комунікабельний
- творчий
- креативний
- маєш безліч ідей для створення комфортного життя в ліцеї та просто хочеш працювати в нашій дружній команді - звертайся до педагога-організатора закладу Гоголь Алли Григорівни.
Ми завжди раді новим членам команди!
Упровадження менторства в навчальний процес закладу освіти
Традиційне сприйняття навчання вже не підходить. Освітня система зазнає поступових змін. Серед них – фокус на учні, його потребах, розвитку його сильних сторін. Освіта – це не лише про академічність. З’явилася потреба в більш сучасному способі створення та підтримки навчального процесу, у якому кожен сам скеровував би свій саморозвиток у правильне русло. Та для цього необхідна нова функціональна посада: сучасний ментор із навчання. Ментор – це та особа, що супроводжує дитину на його шляху до пошуку себе.
Ось перелік якостей, які потрібні ментору:
- допомагайте учням створити власне середовище для навчання
- допомагайте вивчати щось нове щодня
- допомагайте учням поглиблювати знання в сфері своїх інтересів
- допомагайте учням займатися саморозвитком
- допомагайте учням слідкувати за власним процесом навчання та використовувати для цього власні ресурси
- допомагайте учням дізнаватися щось нове один в одного, у своїх однолітків
- допомагайте учням вчитися протягом виконання певної роботи
- допомагайте вибудовувати цілісне сприйняття навчального матеріалу
- надавайте інформаційну та комунікаційну підтримку
Мета ліцею – сприяти досягненню академічних результатів, завдання менторської служби – реалізувати потенціал, відкривати таланти, комплексно підтримувати.
Положення про діяльність учнівського самоврядування