Соціально - психологічна служба

Мета соціологічно-психологічної служби закладу освіти - 
виявити закономірності розвитку 
творчого потенціалу дітей 
та створити умови для його розкриття

Практичний психолог ліцею

  Ружицька 
Тетяна Валеріївна


Графік роботи практичного психолога

Кабінет психолога 


Уповноважена особа закладу освіти-для здійснення заходів реагування у випадках виявлення булінгу в закладі освіти - соціальний педагог "спеціаліст І категорії"
Щепанська Алла Борисівна
 
Зертатись до кабінету психологічної служби No413 (4 й поверх) або
за телефоном 097 708 29 65 або (04343) 6-17-60

 

          Основні завдання:

 
      - забезпечити психологічний супровід
        реалізації програм індивідуального
        розвитку та карт індивідуального
        розвитку учнів;
 
      - розробити систему заходів,
        спрямованих на взаємодію
        психолога і педагогів;
 
      - реалізувати корекційно-розвиваючу
        програму для учнів ліцею;
 
      - аналіз результатів моніторингу
        розвитку особистості.

 

 

 

           Форми роботи:
 
      - діагностика та психокорекція; 
 
      - індивідуальні консультації;
 
      - заняття з учнями з розвитку 
        пам'яті у розвивальних групах;
 
      - психологічні тренінги для груп 
        особистісного зростання;
 
      - тематичні соціально-психологічні
        тренінги;
 
      - моніторинг розвитку саморегуляції 
        учнів 1-Х, 5-х класів;
 
      - підготовка (психологічно) учнів до
        участі в олімпіадах, змаганнях,
        конкурсах МАН тощо

Кімната терапії іграшкою

План проведення години психолога 2022-2023

Річний план роботи практичного психолога Ружицької Т. В. на 2021-2022 н. р.

Річний план роботи практичного психолога Ружицької Т. В. на 2022-2023 н. р.

Річний план роботи соціального педагога Щепанської А. Б. на 2020-2021 н.р.

Річний план роботи соціального педагога Щепанської А. Б. на 2021-2022н.р.

Безпека дітей в інтернеті

Безпечний інтернет

Дистанційне навчання. Поради психолога

Загальні правила поведінки в закладі освіти

Звіт про тиждень психології

Кібербулінг

Основні принципи та цінності інклюзивної освіти

Проблема насильства в казках

Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

Цифрова гігієна. Як користуватися соціальними мережами

Що таке насильство