Інклюзивна освіта

Дитина з особливими освітніми потребами – це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її прав на освіту.

Закон України «Про освіту»

 

Інклюзивна освіта - це освітня система, ключовою ознакою якої є доступність одержання освітніх послуг на основі врахування людського різноманіття.

ЮНЕСКО визначило категорії дітей з особливими освітніми потребами (16 категорій), які розділені на 3 групи:

- діти, для яких труднощі в навчанні зумовлені інвалідністю, яка виникла через психофізичні вади;

- діти, для яких труднощі в навчанні не пов`язані з відхиленням у розвитку;

- діти, для яких труднощі в навчанні зумовлені соціальними причинами.

Чимало українських дітей належать до названих груп, а значить, потребують особливих освітні потреб.

 

2-А клас

інклюзивний клас

Лавренчук

Катерина Василівна

Кваліфікаційна категорія

"спеціаліст І категорії"

4-Б клас

інклюзивний клас

Терепа

Світлана Пилипівна

Кваліфікаційна категорія

"вчитель вищої категорії"

9-Б клас

інклюзивний клас

Краєвська

Олена Володимирівна

Вчитель англійської мови

Кваліфікаційна категорія

"вчитель вищої категорії"

Асистент учителя

Литвинюк

Тетяна Ігорівна

Асистент учителя

Шитова

Тетяна Василівна

Асистент учителя

Ружицька

Тетяна Валеріївна

 

 

Державна політика в сфері інклюзивної освіти

Діти з особливими потребами в закладі освіти

Індивідуальний маршрут дитини з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта

Коротко про ІРЦ

Оголошення для батьків від інклюзивно-ресурсного центру

Організація інклюзивного навчання

Основні нормативні документи щодо організації інклюзивного навчання

Перелік документів із організації інклюзивного навчання

Позакласна робота Антонюк В.

Поради батькам дітей із ООП

Поради батькам

Реалізація компетентнісного підходу до навчання осіб із ООП

Ресурсна кімната

Соціально-психологічний супровід

Співпраця вчителя й асистента вчителя